حمایت مردم از  پویش «محرم بدون پلاستیک»

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان گفت:شهروندان همدانی پویش «محرم بدون پلاستیک» را حمایت کنند.

حمایت مردم از  پویش «محرم بدون پلاستیک»به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  رضوان سلماسی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان گفت: با توجه به افزایش استفاده از ظروف پلاستیک در ماه محرم، از تمامی شهروندان همدانی درخواست داریم یک بار دیگر پویش «محرم بدون پلاستیک» را همانند سال‌های گذشته در نظر داشته باشند تا این اقدام نیز به عنوان یک فرهنگ در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین، نهادینه شود.

وی تاکید کرد: استفاده بی‌رویه و بدون محدودیت از کیسه‌های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف یکی از آسیب‌های زندگی امروز است که خسارت‌های آن متوجه انسان و محیط زیست خواهد بود.

سلماسی اضافه کرد: طی سال‌های اخیر مردم همدان در کنار دوستداران محیط زیست، فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه آموزش‌های زیست‌محیطی به شهروندان برای کاهش مصرف ظروف پلاستیکی و پاکسازی محیط شهری داشته‌اند که امسال شورای شهر و شهرداری همدان نیز همانند گذشته با حضور در آیین‌های عزاداری، همراه آنان خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان از شهروندان همدانی خواست در پاکسازی شهر و جلوگیری از مصرف ظروف یکبارمصرف مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ا

ظروف یکبارمصرف کمتراستفاده کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار